معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های آتش نشانی یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است، گفت: برای هر یک سهیمه آزمون  استخدامی آتش‌نشانی‌های البرز، حدود 25  نفر با هم رقابت می‌کنند که این رقابت منجر به جذب بهترین نیروها در سازمان‌های آتش نشانی استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا  منطقه البرز، علی درویش پور در بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی البرز که امروز جمعه 18 مرداد در دانشگاه خوارزمی و پیام نور کرج برگزار شد، اظهار کرد: تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های استان ازضرورت‌ها و اولویت‌های استان است.

وی ادامه داد: بر مبنای پیگیری‌های صورت گرفته، سازمان امور استخدامی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مجوزی برای برگزاری آزمون و جذب آتش نشان برای سازمان‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان صادر کردند که بر مبنای آن فرآیند ثبت نام متقاضیان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، جهاد دانشگاهی البرز مسئولیت برگزاری این آزمون را به عهده گرفت.

این مسئول توضیح داد: از10تا 18 تیر ماه بر اساس فراخوان و اطلاع رسانی صورت گرقته، فرایند ثبت نام متقاضیان صورت گرفت.

وی ابراز کرد: در مجموع چهار هزار و 415 نفر برای جذب 180 نیروی آتش نشان و راننده وسایط نقلیه خودروی سنگین ثبت نام کردند که از این تعداد 82 نفر در شهرداری کرج، 75 نفر در شهرداری فردیس، 15نفر در شهرداری محمد شهر، پنج نفر در شهرداری گرمدره و سه نفر هم در شهرداری مشکین دشت جذب می‌شوند.

این مسئول توضیح داد: برای هر یک سهیمه این آزمون حدود 25  نفر با هم رقابت می‌کنند که این رقابت منجر به جذب بهترین نیروها در سازمان‌های آتش نشانی البرز خواهد شد.

درویش پور گفت: بیش از سه برابر آزمون کتبی به آزمون عملی با 9 پارامتر راه می‌یابند که پس ازآن در نهایت 180 نفر استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با جذب نیروی انسانی مجرب و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی آتش نشانی‌های استان، زمینه افزایش سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم در زمان حوادث را فراهم کنیم.

درویش پور افزود: توسعه زیرساخت‌های آتش نشانی یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است چون هیچ چیز به اندازه نجات جان هموطنان در زمان وقوع حوادث مهم نیست به همین دلیل در این حوزه باید به روز باشیم.

وی اظهار کرد:  خوشبختانه با همکاری جهاد دانشگاهی این آزمون به خوبی برگزار شد و داوطبان در شرایط امن و آرام  به سوالات پاسخ دادند.

وی گفت: بدون شک برگزاری چنین آزمون‌هایی نقش به سزایی در ایجاد عدالت اجتماعی و به کارگیری افراد متخصص و توانمند در بدنه ادارات و سازمان‌ها به ویژه ساختار شهرداری دارد.

وی افزود: نیروی انسانی مجرب نقش به سزایی در افزایش کارایی دستگاه‌ها و رضایت مردم دارد و برگزاری آزمون‌های استخدامی گامی در راستای توجه به ظرفیت و توانمندی نیروی انسانی متقاضی استخدام در دستگاه‌ها و ادارات است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.