به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در نشست شورای معاونان استانداری البرز  بیان داشت : ما به عنوان مسئولان جامعه باید با  انجام دقیق  وظایف و تکالیف از شرافت خود دفاع کنیم .

وی ادامه داد : ما مسئولان  در مقابل جان و مال مردم مسئول هستیم ،بنابراین با برنامه ریزی درست  مشکلات و حوادث مدیریت کنیم.

استاندار البرز ، سکونت مدیران در محل مسئولیت خود  را برای  کیفیت بخشی به  خدمتگزاری تاثیر گذار دانست و ادامه داد : در شرایط کنونی لزوم صرفه جویی در هزینه ها بیش از پیش محسوس است و باید مسئولان طبق دستورالعمل های مدون و ابلاغی ملی و رویکردهای استانی متناسب با این امر به مدیریت اعتبارات بپردازند.

شهبازی با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است، گفت:  براساس قوانین برنامه و بودجه کشور باید اعتبارات با اولویت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار برای رونق تولید و به تبع آن اقتصاد و تکمیل پروژه های نیمه کاره با پیشرفت بالای ۹۰ درصد هزینه می شود.

استاندار البرز به اهمیت جایگاه بازرسی در استان اشاره کرد و افزود زیر مجموعه این اداره باید افرادی متخصص، مجرب، کاردان و ماهر باشند که برای سیستم هزینه و زحمت ایجاد نکنند از این رو برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان این حوزه مورد تاکید است. 

وی تقویت روحیه پاسخگویی مدیران استان را ضروری دانست و گفت: تمام دستگاه ها باید تسریع در پاسخگویی به مکاتبات را به جد در دستور کار قرار دهند چرا که هر گونه کوتاهی و تعلل در این امر منجر به نارضایتی مردم می شود.

شهبازی اضافه کرد: روند رسیدگی به امور مردم در دستگاه های اجرایی استان رصد می شود از این رو هر گونه اهمال و سهل انگاری با برخورد جدی مواجه خواهد شد.

برگزاری انتخاباتی پرشور سالم یکی دیگر موضوعاتی بود که استاندار البرز به آن اشاره کرد و افزود: با تمام قوا نقش تسهیل گری خود را به عنوان نماینده دولت در البرز برای اجرای قانون به کار خواهم گرفت .

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای برگزاری هفته دولت با اهتمام ویژه ای برنامه ریزی می کنیم تا به نحو مطلوب دستاوردهای دولت و نظام را منعکس کرده و در راستای تقویت امید و نشاط در استان تدابیر لازم بواسطه بهره برداری از پروژه ها و طرح ها به این مناسبت در دستور کار است.

وی گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مسئولیت برنامه ریزی برای این ایام مبارک را بر عهده دارد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.