روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۴۰ خود اظهارات مدیرکل امور مالیاتی استان البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: جریمه برای مشاغل پزشکی بدون کارتخوان.

کاهش ۱۳ درصدی آمار طلاق در البرز، قطار برقی شهر جدید هشتگرد پایان تابستان استارت می خورد و سهم اعتبارات مکلی استان البرز متناسب با مهاجرپذیری نیست از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «روزهای کاملا معمولی » منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۴۲ خود را به اظهارات نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج اختصاص داد و نوشت: تاثیرگذاری از راه فرهنگ محقق می شود.

«راه ورودی مناسب، خواسته فعالان شهرک صنعتی سپهر»، دولت باید سهم خود از وجود زندان‌هالبها در البرز را بپردازد و بیش از ۵۴ میلیون تردد از محورهای مواصلاتی استان البرز ثبت شد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۵۳ خود تلاش نفس‌گیر مدافعان دلارهای جذاب رانتی برای ماندگاری را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد.

ایستادگی ملت ما هیمنه آمریکا را فروریخت، شاهرا خلیج فارس اولویت امنیت ملی ایران است و ترخیص خودروهای دپوشده به کجا کشید؟ دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه دنیای هوادار در شماره ۲۸۴ خود «یک سر در خیمه گاه دشمن خارجی برای امنیت و یک سر در لانه مفسدان داخلی برای عدالت؛ رئیسی مثل سلیمانی» و برخی نمایندگان برای جلب نظر ورزشکاران و دیگر اقشار جامعه سخنان خلاف واقع می گویند را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انخاب کرده است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.