سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به مناسبت فرا رسیدن "هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار"، با صدور پیامی فرا رسیدن این روز را به فعالان و کوششگران عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.  

به گزارش ایسنا منطقه البرز، در پیام احمدرضا فیروزی به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

پیشروان راستین عرصه رسانه این رکن چهارم دموکراسی - با مجاهدات خود همواره قدم در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه گذاشته و راه توسعه جامعه را هموار کرده‌اند.

به راستی، خبرنگاران و اصحاب راستین رسانه‌اند که با الهام از « نون والقلم و ما یسطرون» در عرصه روشنگری، هماره پرتو می‌افشانند و جان‌فشانی می‌کنند. نامشان با خبر گره خورده است و جامعه، آگاهی‌اش به تلاش آنها مدیون است. آنها خبرنگارانِ وادیِ خطیرِ اندیشه و معرفت، و راویانِ آگاهی و آزادی‌اند.

این جانب به نمایندگی از جهاد دانشگاهی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی به ویژه شهیدان محمود صارمی، حسن قریب، اسماعیل عمرانی و ...، از تعامل سازنده و تلاش‌های ارزشمند خبرنگاران و همکار رسانه‌ای در بازتاب اخبار و رویدادهای حوزه‌های فرهنگی و دانشگاهی قدردانی کرده، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد، تلاشگر و سختکوش تبریک می‌گویم و از خداوند سبحان توفیقات روزافزون این عزیزان را خواستارم.

امید که با حضور این سفیران عرصه‌های آگاهی، استان البرز همواره در مسیر تعالی و توسعه گام بردارد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.