دانش آموزان البرزدر این دوره از مسابقات حائز رتبه های اول تا نهم شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات فاطمه ترکاشوند پایه نهم از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، رتبه اول در حفظ کل قرآن کریم را به خود اختصاص داد.
فرشته فهمیده خاطرنشان کرد: مهدیه قزلباش پایه یازدهم نیز از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج رتبه چهارم را در حفظ کل قرآن کریم از آن خود کرد.
وی تصریح کرد: دراین مسابقه کشوری حمیده پناهی پایه دهم ازآموزش و پرورش ساوجبلاغ رتبه دوم را در حفظ ۱۰ جز قرآن کریم به دست آورد.
فهمیده  عنوان کرد: سیده فاطمه یوسفی ازدانش آموزان پایه نهم آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج موفق به کسب رتبه پنجم در حفظ ۲۰ جزقرآن کریم شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: در این دوره ازمسابقات دانش آموزان تیم استان موفق به کسب رتبه های هفتم ، هشتم و نهم در رشته های مختلف قرآنی شدند.
فهمیده یادآورشد: ۶۲ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز البرز شرکت کردند.
وی ادامه داد: دانش آموزان در رشته‌های حفظ قرائت، ترتیل، حفظ ویژه، تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشا نماز، صحیح خوانی نماز، رشته‌های پژوهشی و آزمون کتبی رقابت داشتند.
این مسئول افزود: داوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز را در بخش دانش آموزان پسر ۴۸ نفر و دانش آموزان پسر را ۳۶ نفر بر عهده داشتند.
فهمیده  تاکید کرد: برگزاری این مسابقات نقش مؤثری در گرایش و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان علاقمند به علوم و فعالیت‌های قرآنی خواهد داشت.
استان البرز۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.