به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی  روز سه شنبه در بازدید از پروژه دهکده تفریحی باغستان که با همراهی فرماندار کرج، اعضای شورای شهر و شهردار کرج صورت گرفت، اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت خوبی برای ایجاد فضاهای تفریحی و تفرجگاهی برخوردار است و تعامل میان دولت، استانداری و مجموعه مدیریت شهری کرج می تواند البرز را به مقصد گردشگری تبدیل کند.

وی  ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری در خصوص توسعه فضای سبز و ایجاد فضاهای تفرجگاهی در مناطق مختلف گفت: کرج از هویت باغشهری خود فاصله چندانی نگرفته و با اندکی همت و تلاش می توان این شهر را با هویت سابق خود معرفی کرد.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های تفریحی و تفرجگاهی کرج توضیح داد: همت مدیریت شهری کرج در این زمینه قابل تقدیر است و استانداری نیز آمادگی دارد تا برای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها به شهرداری کمک کند.

شهبازی، از دهکده تفریحی باغستان و ارتفاعات بیجی یا بام کرج به عنوان مکان های خاص گردشگری کرج نام برد و افزود: با رونق بخشیدن به این محل ها می توانیم، جاذبه گردشگری مناسبی برای عموم فراهم کنیم.

۵۵۰ نفر در پروژه باغستان مشغول به کار هستند

در ادامه این بازدید، شهردار کرج به تشریح اقدامات صورت گرفته در دهکده تفریحی باغستان و کوه بیجی پرداخت و افزود: در حال حاضر ۵۵۰ نفر در پروژه باغستان مشغول به کار هستند و این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است.

علی کمالی زاده با اشاره به هزار هکتار جنگلکاری در دهکده تفریحی باغستان، گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوای استان که حاصل افزایش جمعیت و به تبع آن ازدیاد خودروها است، توسعه فضای سبز و پوشش گیاهی در مناطق مختلف به طور جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

این مسئول  به امکانات بالای پروژه تفریحی گردشگری باغستان، اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه نقش به سزایی در افزایش جاذبه های گردشکری کرج خواهد داشت.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.