به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس ،افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کمک کنند تا موضوع استقلال شهرداری فردیس هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

فرماندار فردیس همچنین به پروژه بیمارستان فردیس اشاره کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی همراه است و امیدواریم در سال ۸۹ شاهد بهره برداری از آن باشیم .

اینانلو با اشاره به جمعیت متراکم ۶۰۰ هزار نفری شهرستان فردیس، گفت: راه اندازی شبکه فاضلاب شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و امید داریم بتوانیم با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در این راستا اقدام کنیم.

به گفته اینانلو طبق مصوبه هیات وزیران تقسیمات کشوری ، مرز بندی میان شهرستان های کرج و فردیس انجام می شود.

وی با اشاره به لزوم پیگیری دستور استاندار البرز مبنی بر راه اندازی ناحیه صنعتی زیبادشت شهرستان فردیس، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این ناحیه شاهد افزایش اشتغال زایی و رونق تولید  خواهیم بود.

 امام جمعه شهرستان فردیس  با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مردم گفت :  در هر جایگاه و پست مدیریت که قرار داریم باید به مردم خدمت کنیم.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: اگر خدمت گذار مردم نباشیم در ازای هر مبلغ دریافتی  و جایگاه در پیشگاه خداوند نمی توانیم پاسخگو باشیم.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.