به گزارش ایرنا، البرز علاوه بر اینکه در بسیاری از رشته های ورزشی تاکنون قهرمانان زیادی را پرورش داده با وجود اینکه در بخش زیر ساختی با مشکلات زیادی روبرو است اما توانسته میزبانی مسابقات بسیاری در سطح کشوری، آسیایی و جهانی را نیز داشته باشد.

میزبانی خوب البرز در برگزاری رقابت ها موجب شده تا این استان همواره نامزد برگزاری یک دوره از رقابت ها در هر رشته ورزشی باشد.

از اواخر مرداد ماه جاری این استان، میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشور است و بیش از چهار هزار و ۶۰۰ ورزشکار در این دوره از المپیاد حضور می یابند.

امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان البرز عنوان کرد که این استان  ۱۱ رشته المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خواهد بود و انتظار ما از هیات های ورزشی استان این است که با آمادگی بیشتری برای کسب مدال در این دوره از رقابت ها حضور یابند.

وی افزود: از ورزشکاران البرزی انتظار داریم با شرایطی که فراهم شده برای  درخشش بیشتر در این رقابتها بهره برده و مدالهای رنگارنگی را برای ورزش استان کسب نمایند.

سعید کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان البرز  نیز گفت: ورزش استان البرز از پایان مرداد در قالب برگزاری المپیاد استعدادهای برتر، میزبان ورزشکاران، سرپرست تیم ها و مربیان ۱۱ رشته ورزشی از سراسر کشور است، این مسابقات از ۳۰ مرداد به صورت رسمی آغاز و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد.

سال گذشته موفق به اعزام ۹۹۵ ورزشکار به این رقابت ها شدیم که نتیجه آن کسب مقام چهارم المپیاد بود.

وی ادامه داد: استان البرز امسال در رشته های تنیس پسران، تنیس دختران، نجات غریق دختران، تکواندو دختران، فوتبال پسران، فوتبال دختران، سه گانه پسران، دوگانه دختران، ووشو دختران، تیراندازی پسران و تیراندازی دختران میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خواهد است.

کولیوند عنوان کرد: تمامی تیم ها باید برای حضور در مسابقات حداکثر تا ۲۶ مرداد اطلاعات ورزشکاران خود را در سامانه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ثبت کنند.

استان البرز از ۳۰ مرداد الی ۱۰ شهریور میزبان چهار هزار و ۶۱۹ ورزشکار در ۱۱ رشته (دختران و پسران) از سراسر کشور خواهد بود.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.