به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: آمریکایی ها پهبادی را روانه مرزهای آبی ایران کردند

اما  این پرنده در اوج ناباوری دشمن ، شناسایی  و منهدم شد.

وی ادامه داد: ابتدا آمریکایی ها آن را انکار کردند  اما  ایران آن پهباد را به نمایش گذاشت و به جهانیان نشان داد که آن را مورد هدف قرار داده است که این نمونه ای از عزت و اقتدار ملت ایران است.

امام جمعه فردیس ، تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توسط آمریکا را حرکتی از روی استیصال برشمرد و گفت : دشمنان نمی توانند از راه نظامی ، تحریم و هر حرکت دیگر ملت ایران را به زانو درآورند چرا که تمام این مسیرها را طی کرده اند.

وی بیان داشت: امروز  کشور های عرب منطقه به این نتیجه رسیده ا ند که آمریکا و غرب نمی توانند از خودشان دفاع کنند و از آنها نیز دفاع نخواهند کرد لذا تمایل خود را برای بهبود روابط با ایران اعلام کردند. 

امام جمعه فردیس افزود: ه آمریکایی ها هیچ راهی برای عرض اندام ندارند و در مقابل ایران به زانو در آمده اند.

وی در بخش دیگری از  سخنان خود به سالروز شهادت شهید محمودصارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در مزار شریف افغانستان اشاره کرد و گفت: این روز را به نام خبرنگار نام گذاری کردند و از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی می کنیم .

ایمانی اظهار داشت: خبرنگاری شغل بسیار سخت و خطیری است  چرا که خبرنگار باید صادق و امانتدار باشد و مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کند.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.