به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مسعود خیرجو نمونه این زیان‌دهی را فعالیت شرکت در برخی از مناطق کم جمعیت و پرهزینه اعلام کرد و گفت: ما در حوزه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز نیازمند همکاری با شوراها و دهیاری‌ها هستیم.

هیچ مشکلی در کیفیت آب شرب تحویلی به مردم نداریم

وی با اشاره به کیفیت آب شرب در شهرهای مختلف بیان کرد: مصرف آب و طعم و سازگاری آن با مزاج افراد مختلف حالت سلیقه‌ای و روانی پیدا کرده و ما هیچ مشکلی در کیفیت آب شرب تحویلی به مردم استان نداریم.

خیرجو ادامه داد: اردبیل بحرانی‌ترین شهر در تامین آب است و ما باید نظر مسئولان را به این بحران جلب کنیم چرا که اگر کوچکترین غفلتی داشته باشیم در تامین آب شرب اهالی اردبیل با یک مشکل جدی و بحران روبرو خواهیم شد.

وی بیان کرد: تامین منابع آب جدید برای شهر اردبیل از نان شب نیز واجب‌تر است و ضرورت دارد همه به فکر پایداری تامین این منابع باشیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل افزود: ما به صورت مرتب پیمایش آب ارس را انجام می‌دهیم و آب برداشت شده در شمال استان هیچ مشکلی از لحاظ فلزات سنگین ندارد به طوری که ما سه آب داخل لوله‌ها، تولید شده در بطری‌ها و آب تصفیه‌خانه‌های خانگی را برای تست سلامت به کارشناسان و متخصصان ارائه کردیم تا در این زمینه نظر نهایی را اعلام کنند.

۴۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1225443
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.