نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید مسائل را به گونه‌ای زیربنایی و اساسی حل کنیم که طرح‌ها و پروژه‌ها در ادامه مسیر با مشکل و مانع مواجه نشوند و بتوانیم پاسخی مناسبی برای آیندگان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه کارگروه زیربنایی استان که سه‌شنبه هشتم مرداد در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت اجرای طرح کاداستر در البرز، افزود: با اجرای نقشه کاداستر اراضی کشاورزی می‌توان در براساس تبصره 2 ماده 6 قانون تعیین تکلیف سند شش دانگ به نام افراد صادر و از اختلافات تصرفی در ملک‌های مشاعی کاست.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح در استان آماده حمایت در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم هستیم .

شهبازی گفت: باید مسائل را به گونه ای زیربنایی و اساسی حل کنیم که طرح‌ها و پروژه‌ها در ادامه مسیر با مشکل و مانع مواجه نشوند و بتوانیم پاسخی مناسبی برای آیندگان داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه باید یگان‌های نظارت بر ساخت و سازها فعال‌تر باشند، افزود: اقدام غیرقانونی تحت هر شرایطی غیرقانونی است و نباید به دنبال مشروعیت بخشیدن به آن بود .

استاندار البرز اضافه کرد: برای توسعه، عمران و آبادانی استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و به طور قطع تمامی امور بر مبنای قانون ریل گذاری و برنامه ریزی دقیق و اصولی می شود .

وی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط باید با وحدت رویه و بر اساس مصوبات کارگروه زیربنایی نسبت به روند ساخت و سازها اشراف داشته و برنامه‌ریزی کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.