مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از ایجاد پارک، فضای سبز و مراکز فرهنگی و هنری در شش هکتار از اراضی تملک شده کارخانه جهان چیت خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: طبق توافق سال 82 شهرداری با بنیاد مستضعفان، بنا بود شش هکتار از اراضی کارخانه جهان چیت به شهرداری واگذار شود ولی تا کنون این توافق اجرایی نشده بود.

وی ادامه داد: با رایزنی مجدد شهرداری، امسال موفق شدیم این شش هکتار را آزاد سازی کنیم تا در آن طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مثل احداث پارک، فضای سبز و مراکز فرهنگی و هنری اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه زمان دقیق اجرای این پروژه‌ها مشخص نیست، افزود: طی دو ماه آینده فرایند واگذاری و تملیک این شش هکتار صورت می‌گیرد و بعد از آن باید اعتباری برای اجرای طرح‌های پیش بینی شده در این فضا تخصیص داده شود.

یگانی تصریح کرد: شورای شهر کرج بیش از 20 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مختلف در این شش هکتار پیش بینی کرده که با تامین آن به پروژه‌های تصویب شده تزریق خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که امسال شکل و شمایل این شش هکتار را با برداشتن دیوارها تغییر دهیم ولی اینکه طرح‌های پیش بینی شده برای این شش هکتار حتما امسال آغاز می‌شود منوط به تخصیص اعتبار است.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: بدون شک آزادسازی این شش هکتار نقش به سزایی در   بالا بردن سرانه فضای سبز، افزایش فضاهای فرهنگی، تعریض، احداث و اصلاح هندسی معابر و کاهش بار ترافیکی مرکز شهر خواهد داشت.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.