ابراهیم نوروزی فر شامگاه سه شنبه با حضور در غرفه ایرنا در نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای افزود: این در حالی است که سازمان بسیج رسانه جذب ۵۱۷ نفر را برای سالجاری در استان البرز پیش بینی کرده بود.

وی تلاش برای برگزاری دورهمی فعالان فضای مجازی را از برنامه های مهم بسیج رسانه البرز اعلام و خاطر نشان کرد: با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و حضور پرشمار فعالان عرصه فضای مجازی، به زودی با جذب این افراد تعداد اعضای بسیج رسانه البرز افزایش قابل توجهی می یابد.

رئیس بسیج رسانه البرز با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار (۱۷ مرداد)، برگزاری برنامه ویژه برای فعالان رسانه ای استان و خانواده آنان در ۲۲ مرداد، کارگاه هایآموزشی سواد رسانه ای و فراهم کردن زمینه استفاده از امکانات رفاهی را از جمله برنامه های این روز عنوان کرد.

نوروزی فر با قدردانی از انعکاس اخبار سازمان بسیج رسانه توسط رسانه ها، تعامل بیش از پیش فعالان رسانه ای استان با این سازمان را خواستار شد.

نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان البرز عصر سه شنبه در باغ گلهای بوستان شهید چمران کرج گشایش یافت.

این نمایشگاه تا یازدهم مرداد ۱۳۹۸ در ۶۰ غرفه با حضور فعال ناشران دیجیتال داخلی از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تولید کنندگان بازیهای رایانه‌ای، استارت آپ ها در باغ گل های بوستان شهید چمران کرج ادامه خواهد داشت. ۷۵۳۲/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.