به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل ریحان البرز تنها تیم البرزی شرکت کننده در لیگ دسته یک کشور است که این روزها برای حضوری پرقدرت، سخت در حال تمرین است.

قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته یک کشور برگزار و گل ریحان در نخستین دیدار خود مهمان آرمان گهر سیرجان خواهد بود، تمرینات این تیم زیر نظر محمد نصرتی سرمربی گل ریحان در حال انجام و به گفته مسئولان این باشگاه تاکنون ۹۰ درصد بازیکنان آن جذب شده اند.

تیم بومی استان البرز برای حضوری پرقدرت در رقابت های لیگ دسته یک، این روزها در حال برگزاری اردو و انجام تمرین است و تمامی تمرکز خود را گذاشته تا بتواند بدور از حاشیه های با تمامی توان در فصل جدید شرکت کند.

نصرتی در گفت و گو با ایرنا بیان می کند تا کنون حدود ۹۰ درصد از بازیکنان گل ریحان جذب که می توان گفت بیش از ۶۰ درصد این بازیکنان بومی هستند.

یکی از برنامه های امسال تیم فوتبال گل ریحان البرز، به کارگیری بازیکنان و نیروهای بومی در تیم بوده که خود نصرتی نیز از بومی های این استان است.

به گفته نصرتی در حال مذاکره با ۲ الی سه بازیکن جدید برای جذب در تیم هستند تا هر چه سریعتر بازیکنان گل ریحان تکمیل شود.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز اذعان می کند که تیم از آمادگی ۶۰ تا ۷۰ درصدی برخوردار است و با توجه به برگزاری اردوی یک هفته ای در شهرکرد و بروجن تلاش داشته ایم تا هر چه بیشتر بر روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار شود.

تعدادی از بازیکنان نیز دیرتر به جمع گل ریحان اضافه شدند و نصرتی می گوید تا تمامی تلاش خود را می کنند تا این بازیکنان نیز به یک مرز آمادگی متناسب با تیم برسند.

این مربی جوان شرایط گل ریحان را خوب توصیف و می گوید: شرایط تیم خوب است و امیدواریم که این روند ادامه یابد، پیش از رسیدن فصل جدید، چند بازی دوستانه نیز با هدف آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان خواهیم داشت.

نصرفی می گوید: سعی می کنیم تا نقاط ضعف و قوت حریف های پیش روی مان را بشناسیم و بیشتر بر روی آنها کار کنیم تا در بازی ها با آمادگی بیشتر حضور یابیم.

تیم فوتبال گل ریحان البرز در فصل قبل لیگ دسته یک کشور با وجود تمام تلاش‌ها نتواست به لیگ برتر کشور صعود کند و به رتبه سوم جدول لیگ یک بسنده کرد.

۷۴۱۴/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.