دادرس شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از احضار دو عضو شورای شهر اندیشه خبر داد و گفت: این دو عضو شورای شهر اندیشه به عنوان کارگر فضای سبز شهری به مدت سه سال از شهرداری چهارباغ حقوق گرفته‌اند.

رسول احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، در خصوص آخرین وضعیت پرونده فساد در مدیریت شهری چهارباغ که اخیراً کشف و منجر به دستگیری چهار عضو اصلی و علی‌البدل شورا، شهردار، مدیر مالی و مدیرحقوقی سابق و رئیس پلیس ساختمان شهرداری چهارباغ شده بود گفت: در بررسی این پرونده به موردی برخورد کردیم که نشان می‌داد دو نفر از اعضای شورای شهر چهارباغ با شهرداری اندیشه قرارداد کارگری بسته بودند و از آنجا حقوق دریافت می‌کردند.

احمدزاده گفت: متقابلاً دو نفر از اعضای شورای شهر اندیشه هم با شهرداری چهارباغ قرارداد کارگری بسته و از شهرداری حقوق دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: این چهار عضو شورا به عنوان کارگر فضای سبز از سال 94 تا سال 97 از شهرداری چهارباغ و اندیشه حقوق دریافت کرده و برای آنان سابقه بیمه لحاظ شده بود.

این مسئول قضایی تصریح کرد: دو عضو شورای شهر چهارباغ از همان اعضایی هستند که در پرونده مدیریت شهری چهارباغ بازداشت شده‌اند و دو نفر از شورای شهر اندیشه هم اخیراً احضار شده و ملزم به بازگشت مبالغ دریافتی در این سه سال شده‌اند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: اینکه فردی از شهرداری به سازمانی دیگر مأمور به خدمت شود روالی معمول است اما اینکه عضو شورا به عنوان کارگر فضای سبز با شهرداری دیگری قرارداد ببندد و بدون اینکه کاری انجام دهند حقوق دریافت کند نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.