به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته اردبیل تصریح کرد: در هفته اردبیل با هدف معرفی جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر به بانوان تور رایگان اردبیل گردی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای بانوان آماده برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری متعددی در روز اردبیل است، افزود: طرح پارک گام نیز در قالب پیاده روی دور دریاچه شورابیل با هدف توسعه ورزش های همگانی و ارتقا سلامت شهروندان در هفته اردبیل برگزار خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین از رونمایی نشان بانو در محوطه پارک بانوان خبر داد و بیان داشت: برنامه های متنوع شاد و فرهنگی برای کودکان نیز در هفته اردبیل در فرهنگسرای بانوان برگزار می شود.

وی همچنین از افتتاح پروژه های منطقه دو شهرداری در هفته اردبیل خبرداد و پیست اسکیت بانوان و سالن سرپوشیده چمن مصنوعی شهرداری اردبیل را از جمله این پروژه ها برشمرد.

به گفته لطف اللهیان سالن سرپوشیده چمن مصنوعی شهرداری اردبیل با مشارکت بخش خصوصی و با هدف توسعه زیرساخت های ورزشی احداث شده است.

وی به افزایش برنامه های فرهنگی در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: یکشنبه های سلامت، سه شنبه های مهدوی و پنج شنبه های شاد عنوان برنامه هایی است که در مراکز فرهنگی شهرداری در حال اجرا بوده و این برنامه ها در هفته اردبیل پررنگ تر خواهند شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1215089
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.