نماینده عالی دولت در البرز از سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان برای حضور در مراسم افتتاح، بهره برداری و بازدید چند پروژه بزرگ عمرانی، صنعتی و کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی ظهر امروز شنبه -29 تیرماه- در نشستی با حضور معاونان، مدیران کل مربوطه و نمایندگان بخش خصوصی به هماهنگی اقدامات و برنامه های این سفر پرداخت.

وی ادامه داد: این سفر از اهمیت بالایی برای البرز برخوردار است که ضرورت دارد از فرصت موجود به نحو مطلوب بهره برداری شود.

شهبازی تشریح و تبیین درست فرصت‌ها و چالش های استان در حضور معاون اول رئیس جمهور را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: بر این اساس باید جمع بندی صحیحی از مطالبات استان برای ارائه به جهانگیری داشته باشیم.

وی حضور بخش خصوصی و بیان مشکلات و موانع این قشر مولد و موثر را ضروری دانست و افزود: به طور نشستی با عنوان گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در دستور برنامه ها قرار خواهد گرفت.

استاندار اضافه کرد: متناسب با حضور معاون اول رئیس جمهور بعنوان فرمانده اقتصاد مقاومتی کشور، جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز نیز به ریاست ایشان برگزار می شود.

وی گفت: باید پروژه های مهم استان که نیازمند نگاه ویژه ملی هستند، بدرستی احصا شوند تا با دستور و عنایت معاون محترم رئیس جمهور به مرحله اجرا برسند.

شهبازی افزود: در این سفر یک روزه بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته با حضور فعال بخش خصوصی چند پروژه بزرگ در بخش های مختلف با اعتباری قریب به هزار و 400 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال حدود 12 هزار نفر تا پایان پروژه ها، به مرحله اجرایی و بهره برداری می رسد.

 جهانگیری  روز سه شنبه اول مرداد 98 میهمان البرز خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.