شهردار ماهدشت که پس از استیضاح توسط شورای شهر برکنار شده بود گفت: این استیضاح غیرقانونی بوده و با رأی دادگاه مجدداً مشغول به کار شده‌ام.

خلیل تاریقلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: از پنج ماه گذشته به خاطر استیضاح غیرقانونی شورای شهر ماهدشت از سمت خود برکنار شده بودم ولی بعد از پیگیری‌های لازم، دادگاه به نفع من رأی داد و مجدداً سکان شهرداری ماهدشت را به دست گرفته‌ام.

وی ادامه داد: امیدوارم با بازگشت مجدد به کار تعامل مناسبی با اعضای شورای شهر ماهدشت داشته باشم تا بتوانیم با تعامل سازنده، باری از مشکلات شهروندان این شهر برداریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی مشکلات ساکنان ماهدشت ابراز کرد: بوی بد زباله‌هایی که روزانه در مرکز دفن زباله حلقه دره دفن می‌شود یکی از مهمترین معضلات ساکنان ماهدشت است.

این مسئول گفت: ساماندهی وضعیت مرکز حلقه دره از توان شهرداری ماهدشت خارج است و مجموعه استان باید فکری به حال این   مرکز بکند.

تاریقلی ابراز کرد: بدون شک نفوذ شیرابه زباله‌هایی که در این مرکز دفن می‌شود، در سال‌های آینده برای منابع آبی زیرزمینی استان مشکل ایجاد می‌کند چون خواه ناخواه این شیرابه‌ها به سفره‌های آب‌های زیرزمینی نفوذ می‌کند.

شهردار ماهدشت افزود: باید برای حل معضل مرکز دفن زباله حلقه دره مدیران استان تصمیمی جمعی بگیرند چون فعالیت این مرکز سال‌هاست باعث   نارضایتی مردم شده است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.