نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در راستای تحقق وعده دولت مبنی بر تحقق سهم 30 درصدی بانوان در مناصب مدیریتی با عزم جدی وارد عمل شده و گام های بزرگی در این راستا برداشته ایم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در دیدار فریبا نظری پورکیائی، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای انتصاب بانوان توانمند در پست های مدیریتی صورت گرفته، افزود: برنامه های گسترده ای برای بهره برداری از توان مدیریتی بانوان در البرز داریم.

وی ادامه داد: بانوان ثابت کرده اند که توان مدیریتی ویژه ای در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارند و این مطلب احتمال کسب مناصب مدیریتی برای این قشر را بیش از پیش می کند.

شهبازی با اشاره به اینکه متعصبانه، وعده های دولت را تا نیل به رضایتمندی مردم می کنیم، گفت: در البرز برای نخستین بار 2 بانو در پست معاونت فرمانداری منصوب شدند که این روند با شناسایی افراد توانمند تداوم و استمرار خواهد یافت.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده نیز در این دیدار از اقدامات استاندار البرز در راستای تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست های مدیریتی، قدردانی کرده و این نگاه و توجه را برای بهره برداری از ظرفیت بانوان توانمند در استان، ارزشمند دانست.

فریبا نظری اضافه کرد: رویکرد وزارت کشور نیز حمایت از بانوان توانمند برای رسیدن به پست های مدیریتی است که انتظار می رود در چنین بستری، بانوان به خودباوری بیشتری رسیده و ظرفیت های خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.