رئیس دادگستری استان البرز گفت: تعامل با نیروی انتظامی از اولویت های اصلی دادگستری البرز است و قاطعانه از اقدامات قانونمند پلیس حمایت می کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی در دیدار مسئولان انتظامی استان البرز گفت: همکاری و هماهنگی بین پلیس و دستگاه قضایی مبنای موفقیت ماموریت های هر دو سازمان است و اگر این همکاری محقق نشود قطعا نتیجه مطلوبی در انجام ماموریت ها حاصل نخواهد شد.

وی افزود: خدا را شاکریم که همکاری مطلوبی بین نیروی انتظامی و دادگستری البرز برقرار است و باید برای تحقق هرچه بیشتر عدالت و دفاع از حقوق مردم، این تعامل و همکاری ها مضاعف شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در دیدار اخیر مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب ایشان تاکید ویژه بر حقوق عامه مردم داشتند که باید با همکاری با پلیس و سایر دستگاه های استان ، این امر به صورت کامل محقق شود.

فاضلی خاطرنشان کرد: در برهه ای از زمان قرار داریم که دشمن به صورت علنی ، جنگ تمام عیار اقتصادی و سیاسی را بر علیه کشور ما آغاز کرده است و باید همه مسئولان نظام در همه دستگاه ها با کار جهادی و انقلابی در حل مشلات مردم تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره به برخورد پلیس البرز با پدیده سگ گردانی گفت: ورود به موقع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای احقاق حقوق شهروندان نشان از همکاری و هماهنگی در سطح استان دارد و باید با هنجارشکنانی که به قانون و حقوق شهروندان احترام نمی گذارند برخورد شود.

گفتنی است ، در ابتدای این دیدار سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز با تبریک انتصاب رئیس دادگستری ، گزارش کاملی از وضعیت انتظامی استان ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.