فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: کلاهبردار حرفه ای که باجعل عنوان و ادعای حل مشکلات اداری مالباختگان 3 میلیارد ریال از آن ها اخاذی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه در تشریح این خبر گفت: پیرو ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و داشتن نفوذ در دستگاه قضایی در ازای دریافت مبلغ یک میلیارد و 500میلیون ریال زندانی مالباخته را آزاد کند و پس از دریافت پول متواری شده، موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرا گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و با تعقیب و مراقبت چند روزه پس از حصول اطمینان از حضورش در منزل طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته ، متهم با توجه به مدارک و مستندات موجود به 5 فقره کلاهبرداری و دریافت 3 میلیارد ریال از مالباختگان اعتراف کرد.

سرهنگ فضلی علیشاه با بیان اینکه هر 5 مالباخته شناسایی شده اند تصریح کرد: متهم با معرفی به دادسرا با صدور قرار روانه زندان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.