به گزارش خبرآنلاین ، شهبازی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه خروجی عملیاتی و اجرایی جلسات همواره مورد تاکید است، افزود: این روزها البرز در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی موفق به کسب توفیقات ارزشمندی شده است.
وی ادامه داد: جلسات مستمر و نتیجه بخش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تنظیم بازار، کارگروه صادرات غیرنفتی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و... موفقیت های بزرگی تحت عنوان طلایه داری کشور در جذب اعتبارات رفع موانع تولید و رشد ۷۰ درصدی ۳ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
شهبازی گفت: روند امید بخش و موفقیت آمیز فعالیت های اقتصادی موید این امر است که بخش خصوصی، بالنده و پویا وارد میدان عمل شده و با حمایت های صورت گرفته فعالیت های خود را مقتدرانه دنبال می کند.
وی افزود: علی رغم پیش بینی های دشمنان نظام که امسال را سالی سخت برای کشور پیش بینی می کردند، با سرعت به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کنیم و البرز در ۳ ماهه اول سال ۹۸ بیش ۲۹ میلیون دلار صادرات داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد پیشرفت دلاری و ریالی داشته است.
استاندار البرز اضافه کرد: صادرات محصولات های تک دارویی و مواد غذایی از البرز به کشورهای اروپایی و آسیای میانه به این معنا است که البرز با هم افزایی و تعامل بین مسئولان نظام و بخش خصوصی در مسیر پیشرفت اقتصادی و رونق تولید قرار دارد.
وی گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری که همواره بر تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اقتصاد درون زا و برون نگر تاکید دارند، با تمام قوا در البرز بدنبال اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستیم.
شهبازی افزود: امروز پرونده ۸ واحد تولیدی با بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد و در راستای حل موانع آنها تدابیر لازم اتخاذ شد.
وی عنوان کرد: در استان استراتژیک و مولد البرز، بخش خصوصی جلودار است و طی برگزاری جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی، حمایت های لازم از این قشر موثر در اقتصاد کشور صورت می گیرد.
استاندار البرز گفت: امید است با توجه به پویایی مجموعه مسئولان البرز در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، با همت بالا بسترهای اشتغال استان تثبیت و اجرا شود و نرخ بیکاری تنزل پیدا کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1207733
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.