فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از غرق شدن دختر10ساله در رودخانه برغان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه با اعلام این خبرگفت: در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی110 مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه برغان شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری بخش چندار برای پیگیری موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد دختر10 ساله‌ای که به همراه خانواده برای تفریح به کنار رودخانه رفته بود، هنگام بازی کردن به علت بی احتیاطی به داخل رودخانه سقوط و دچارخفگی شده است.

وی افزود: عوامل امدادی و اورژانس نیز در محل حاضر و تلاش‌ها برای احیای این دختر بی‌نتیجه ماند و کودک جان خود را از دست داد.

سرهنگ فضلی‌علیشاه یاد آور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، به تابلوهای عدم ورود به مناطق ممنوعه در اطراف رودخانه‌ها توجه کنند.

در حادثه‌ای دیگر سقوط یک دستگاه پژو405 به داخل رودخانه گلسار شهرستان ساوجبلاغ منجر به مرگ راننده آن شد.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروسواری و سقوط آن به داخل رودخانه گلسار شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران  گشت کلانتری 13 کهریزک جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی از محل حادثه و بنا به اظهارات شاهدان عینی مشخص شد  انحراف یک دستگاه پژو 405 و واژگونی خودرو منجر به سقوط آن به داخل رودخانه گلسار شده و این امر باعث فوت راننده آن شد.

گفتنی است  بر اساس نظر کارشناسان پلیس، علت این حادثه عدم توانایی راننده درکنترل خودرو و واژگونی آن اعلام شد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.