عزیزاله شهبازی با اشاره به مردم محور بودن فعالیت نیروی انتظامی گفت: فعالیت و عملکرد نیروی انتظامی به گونه ای است که با مردم عجین شده در همین راستا تلاش می شود در تامین امنیت، مردم محور و اجتماع محور دنبال شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از طرح دستگیری سارقین و کشف اموال مسروقه اداره آگاهی استان البرز گفت: کشف اموال مسروقه و جاعلین معروفی که در استان به جعل سندهای مختلف اقدام کرده اند، به همت نیروی انتظامی دستگیر شده و امروز شاهد بازدید بخشی از این کشفیات هستیم.

 وی با اشاره به تنوع قومی که استان البرز را در برگرفته است، افزود: شورای تامین در جهت برقراری امنیت برای شهروندان با هر قومیتی توانسته است اقدامات قابل توجهی انجام دهد و امروز شاهد آن هستیم که سرمایه گذاران خارجی جهت فعالیتهای اقتصادی خود، البرز را به عنوان اولویت جهت سرمایه گذاری انتخاب کرده اند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت به همت نیروی خدوم انتظامی صورت می گیرد، افزود: مسئولیت و ماموریتی که بر شانه نیروهای مخلص انتظامی تعریف شده، کاری بس دشوار و باارزش است که بنده همواره از زحمات تمام این عزیزان تشکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط و همکاری نزدیکی که  بین نماینده عالی دولت و نیروی انتظامی بر قرار شده منجر به اتحاد و انسجام  در استان البرز می شود که این هم افزایی باعث تقویت امنیت در جامعه می شود.

شهبازی تصریح کرد: جلسات شورای تامین استان به صورت مدون با همراهی و تکلیفی که تمام اعضا احساس می کنند، برگزار می شود و در این جلسات هر آنچه مربوط به امنیت و حفظ آرامش شهروندان است به بحث گفتگو گذاشته می شود همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان ریز مسائلی که از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است را مطرح می کند.

وی گفت: متاسفانه استان البرز جرم خیز متصور شده است در صورتی که اینگونه نیست بلکه به همت مدیران و مسئولین انتظامی بیشترین کشفیات در این استان صورت گرفته که منحصر به البرز نیست بلکه متعلق به سایر استانها می باشد.

استاندار البرز با اشاره به جرم های تشکیلاتی بیان کرد: استان البرز شاهد باندهای تشکیلاتی که به صورت زنجیره ای فعالیت می کنند  نیست و همچنین سطح جرم در این استان بالا نمی باشد.

وی توصیه کرد: مردم باید در حوزه های مختلف از جمله معاملات دقت کافی را داشته باشند و به نکاتی که  نیروی انتظامی بیان می کند توجه کنند تا به علت بی اطلاعی بازیچه افراد سود جو و جاعلین نشوند.

استاندار البرز با اشاره به مردم محور بودن فعالیت نیروی انتظامی گفت: فعالیت و عملکرد نیروی انتظامی به گونه است که با مردم عجین شده در همین راستا تلاش می شود تا در تامین امنیت، مردم محور و اجتماع محور دنبال شود.

شهبازی با بیان اینکه اساسی ترین ماموریت من به عنوان نماینده دولت بر قرای و تامین امنیت در استان است،  بیان کرد: تمام توان خود را در جهت برقرای امنیت بکار خواهم برد و به همین منظور با همراهی نیروی انتظامی اقداماتی از جمله افزایش کلانتریها، مکان یابی مناسب جهت احداث کلانتری های جدید و همچنین حل مشکلات واحدها استیجاری نیروی انتظامی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در شورای برنامه ریزی استان به طور قطع مباحث مرتبط با اعتبارات مورد نیاز بخش دفاعی و انتظامی را به طور ویژه در نظر خواهیم گرفت، تصریح کرد: یکی  از اقداماتی که برای آن برنامه داریم ستاد نیروی انتظامی فردیس، طالقان و اشتهارد است که هم افزایی تمام دستگاه های مرتبط را می طلبد تا بتوانیم شاهد تقویت هر چه بیشتر  امنیت در استان البرز باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.