فرمانده سپاه ناحیه فردیس، گفت: طرح جهاد همبستگی با محوریت هر مسجد یک خانه؛ طرحی موثر برای کاهش درد مردم مناطق سیل زده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیزاده در خصوص طرح جهاد همبستگی ملی گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» (هر مسجد یک خانه) با هدف کمک و یاری‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده و سیل‌زده به‌طور همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

سرهنگ علیزاده با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی افزود: طرح جهاد همبستگی ملی در واقع طرحی برای مشارکت عمومی جهت رفع مشکلات سیل‎زدگان است.

فرمانده سپاه ناحیه فردیس خاطرنشان کرد: هر طرحی که موجب شود درد و آلامی از مردم سیل زده را کاهش دهد مورد استقبال عمومی مردم است و امیدواریم با پیگیریهای مستمر کلیه دستگاه های اجرایی این طرح با موفقیت به پایان برسد.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند تمام مایحتاج مردم سیل‌زده را تامین کند، ابراز داشت: می‌طلبد هر شخصی در حد توان در این بخش مشارکت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح دارای ابعاد گوناگونی است که مردم شریف شهرستان می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار «هر مسجد، یک خانه» در تامین یک خانه در مناطق سیل‌زده سهیم باشند.

سرهنگ علیزاده همچنین بیان داشت: در طرح «جهاد همبستگی ملی» هر بانک در ساخت و تعمیر یک مدرسه همیاری خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در این طرح، مساجد با استفاده از توان و ظرفیت مردم برای ساخت منازل سیل‌زدگان به یک پایگاه تبدیل می‌شوند، افزود: هدف از طرح جهاد همبستگی ملی از یک طرف اتصال چند مجموعه اجرایی به یکدیگر و از طرفی شناسایی مساجد و گروه‌های جهادی است که بتوانند متولی اجرایی یک یا چند واحد مسکونی شوند و از طرف دیگر در طرح مذکور علاوه بر استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مساجد، بعد از تکمیل منازل نیز بسیج و افراد خیر پای کار می‌آیند تا با تهیه اقلام و کالا‌های مورد نیاز مردم سیل‌زده درد و آلام آنان را کاهش دهند.

در پایان فرمانده سپاه ناحیه فردیس از پای کار بودن تمام بسیجیان، پاسداران و روحانیون تقدیر کرد و از آنان خواست تا همت مضاعف را در برنامه کار خود قرار دهند تا هرچه سریع تر به دغدغه های هموطنان پایان ببخشند.

وی تاکید کرد که بسیج اصناف در تهیه اقلام منازل باید دخیل شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.