معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در آیین معارفه خود گفت: تلاش خواهم داشت تا در مدت تصدی، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت را سرلوحه کار خود قرار دهم و زمینه ساز رشد و توسعه این شهرستان باشم.

به گزارش ایلنا، غفورقاسمپور، عصر شنبه در آیین معارفه خود که با حضور استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان کرج در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از حسن اعتماد واگذاری این تصدی؛ ضمن مرور بر سوابق اجرایی خود اظهار داشت: طی مدت ۳۰ سال خدمت در مجموعه وزارت کشور کار را از بدنه کارشناسی آغاز نموده و در بخش های مختلف فرمانداری کرج و استانداری البرز خدمت داشته ام و مدت ۴ سال به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی شهر کرج انجام وظیفه نمودم.
فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: باتوجه به شناخت و تجربه ای که  این مدت کسب نموده ام؛ تلاش خواهم کرد تا اهداف سازمانی، به نحو احسن انجام شود.
قاسم پور عنوان کرد: در مدت خدمت خود تلاش خواهم کرد تا منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت را سرلوحه کار خود قرار داده و با تشکیل اتاق فکر در این راستا ضمن شناسایی ظرفیت های شهرستان کرج زمینه ساز رشد و توسعه بالقوه آن باشم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.