استاندار البرز گفت: ایجاد 30 هزار اشتغال برای البرز تکلیف شده از این رو باید با جذب اعتبارات ملی و بهره‌برداری از فرصت های داخلی استان در این راستا اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به اینکه این کارگروه جایگاه راهبردی برای استان دارد، گفت: جذب اعتبارات ملی را برای تسریع در پیشبرد پروژه ها و برنامه های استان با جدیت ویژه ای دنبال می کنیم ولی پرداختن به فرصت های اقتصادی داخل استان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: فرصت های البرز باید مورد بررسی و بهره برداری درست در راستای ایجاد بسترهای اشتغال و توسعه استان صورت گیرد.

استاندار البرز با عنوان اینکه با شناسایی بسترهای اقتصادی استان، فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهیا می‌شود، گفت: پیش از برگزاری این کارگروه باید جلسات کارشناسی با حضور متخصصان امر برای تصمیم سازی در حوزه های مختلف استان تشکیل شود تا در این نشست روند تصمیم گیری و اتخاذ تدابیر عملیاتی و اجرایی تسریع شود.

شهبازی با اشاره به روند جذب و تخصیص اعتبارات تبصره 18 افزود: 7 دستگاه در این راستا دخیل هستند که باید برنامه و گزارش دقیقی از میزان جذب، تخصیص و اعمال این اعتبارات در حوزه خود ارائه دهند.

وی عنوان کرد: هر دستگاهی باید با مکاتبات و پیگیری‌های جدی نسبت به جذب اعتبارات تبصره 18 از وزارتخانه متبوع خود اقدام کند، همچنین فرمانداران نیز موظف هستند روند تخصیص این اعتبارات را در شهرستان ها دنبال کنند.

استاندار البرز گفت: ایجاد 30 هزار اشتغال برای البرز تکلیف شده از این رو باید با جذب اعتبارات ملی و بهرهبرداری از فرصت های داخلی استان در این راستا اقدام کنیم.

وی با اشاره به افتتاح شهرک دارویی برکت و ایجاد 7 هزار شغل در این رابطه، گفت: چنین فرصت هایی در البرز بسیار است ولی باید با تجمیع و شناسایی آنها، بدرستی از امکانات موجود استفاده کنیم.

استاندار البرز افزود: البرز، مدیران توانمندی دارد که این امر از نگاه ملی نیز دور نمانده چراکه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر شایستگی مدیران البرز با بیان اینکه خوشا به حال مردم البرز که چنین مدیرانی دارند، صحه گذاشته است، بنابراین باید این امر برای مردم نمود عینی داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.