طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، استانداری البرز و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ۴۳ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و ۳۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح های آبخیزداری جنگل کاری و بیابان زدایی البرز با محوریت مقابله با بحران های طبیعی همچون سیل اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، حامد فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در دیدار با شهبازی استاندار البرز به ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه در خصوص پروژه‌های بیابانزدایی، جنگل‌کاری، کنترل دام و تولید نهال در استان به تشریح شرایط البرز در این حوزه پرداخت.

در این راستا پیرامون جلب و جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی و مشارکت‌های مردمی در حوزه پیشگیری و کاهش مخاطرات سیل و اجرای پروژه‌های بیابانزدایی و جنگل‌کاری بحث و بررسی شد.

استاندار البرز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات این اداره کل با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های بیابان زدایی با توجه به اینکه چند کانون بزرگ ریزگردها در استان وجود دارد، از مدیرکل منابع طبیعی استان خواست که با اهتمام ویژه ای مقابله با این پدیده را دنبال کند.

شهبازی همچنین مدیریت صحیح در حوزه مرتع داری و انجام دقیق پروژه های آبخیزداری استان را در کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از سیل و سیلاب های فصلی موثر دانست.

 در این دیدار طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، استانداری البرز و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ۴۳ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و ۳۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح های آبخیزداری جنگل‌کاری و بیابان زدایی البرز با محوریت مقابله با بحران های طبیعی همچون سیل اختصاص یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.