معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با وجود محدودیت منابع آبی در سطح کشور می بایست نسبت به جلوگیری از هدر رفت این منابع مهم و استراتژیک و همچنین پیشگیری از مشکل آلودگی آن اهتمام داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور ضمن بازدید از شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: مساله تخصیص منابع آبی و افزایش سهم استان البرز از سد طالقان و سد کرج یکی از اولویت های مورد تاکید استاندار است که می بایست با پیگیری های مستمرو مجدانه این امر مهم به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: با وجود محدودیت منابع آبی در سطح کشور می بایست نسبت به جلوگیری از هدر رفت این منابع مهم و استراتژیک و همچنین پیشگیری از مشکل آلودگی آن اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر با سیاست های اعمال شده توسط  دولت تدبیر و امید در بحث منابع آبی تجدید پذیر اقدامات قابل ملاحظه ای صورت گرفته است.

درویش پور گفت: توجه ویژه به مدیریت منابع آبی  لازمه  رشد و شکوفایی استان است چراکه منابع آب به عنوان یکی از اساسی ترین و کلیدی ترین ارکان توسعه پایدار محسوب می شود.   

این مسئول با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف آب در البرز ضرورت دارد، گفت: برنامه ریزی های خلاقانه در امر فرهنگسازی مصرف بهینه آب باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: باید قدردان اقدامات و تلاش های موجدانه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در مواجه با سیل اخیر در فروردین ماه، باشیم که جای امید است با همین روند، خدمت رسانی در راستای رضایتمندی شهروندان صورت پذیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.