استاندار البرز گفت: با تدابیری که امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، اتخاذ شد، انتظار می رود تابستان امسال طبق وعده پیمانکار پروژه، شاهد بهره برداری از فاز یک آزادراه تهران شمال باشیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه تهران شمال که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  صورت گرفت با اشاره به دیدار هفته گذشته با نوبخت و تشریح اهمیت تسریع در توسعه راه های البرز، افزود: فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال به طول ۳۲ کیلومتر است و ۲۰ کیلومتر آن در حوزه البرز قرار دارد که سال های بسیاری در دست تکمیل بود و در دولت تدبیر و امید این روند تسربع شد.

شهبازی با اشاره به اینکه سرعت بخشی به تکمیل پروژه ملی یک مطالبه مردمی است، گفت: این پروژه در کنسرسیومی متشکل از بنیاد مستضعفان و شرکت توسعه زیرساخت های راه کشور دنبال می شود.

وی افزود: انتظار می رود با تدابیری که امروز اتخاذ شد، تابستان امسال طبق وعده پیمانکار پروژه، شاهد بهره برداری از فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال باشیم.

استاندار البرز اضافه کرد: بهره برداری از این قطعه تاثیر بسزایی در کاهش سوخت، زمان سفر و افزایش ایمنی مسافران دارد.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی البرز محل تردد مسافران ۱۲ استان کشور است، گفت: این استان بار ترافیک ملی را به دوش دارد که با بهره برداری از فاز یک آزادراه به میزان چشمگیری از ترافیک البرز کاسته می شود. 

شهبازی به پروژه های راه سازی البرز اشاره کرد و افزود؛ با تکمیل این پروژهها، بار ترافیک ملی کاهش یافته و تردد مردم تسهیل می شود.

وی عنوان کرد: توصیه رئیس جمهور و در مجموع تلاش دولت برای توسعه راه های البرز است چراکه این استان رابطه تنگاتنگی با پایتخت دارد.

شهبازی گفت: طی تعامل سازنده مسئولان البرز با کنسرسیوم پروژه آزادراه تهران شمال، در محدوده البرز هیچ مانعی سر راه تکمیل پروژه وجود ندارد و این بخش آماده بهره برداری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.