معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی استاندار البرز از روند تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت با همراهی عزیزاله شهبازی استاندار البرز و خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و‌ شهرسازی از روند پیشرفت پروژه آزادراه تهران-شمال، بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید از اهتمام دولت تدبیر و امید برای تسریع در بهره برداری از پروژه‌های راه سازی کشور و بویژه پروژه آزادراه تهران- شمال در راستای رفاه و آرامش مردم در ترددها و کاهش بار ترافیکی خبر داد. 

وی گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان که سهم سازمان برنامه و بودجه کشور ۳۰۰ میلیارد تومان است برای تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال اختصاص یافت.

نوبخت افزود: پیمانکار پروژه باید ظرف ۲ ماه پس از تزریق اعتبار نسبت به اتمام و تحویل پروژه اقدام کند.

منطقه یک پروژه آزادراه تهران شمال ۳۲ کیلومتر است که اکنون ۹۵.۳ پیشرفت دارد و در حوزه استان البرز هیچ مانعی سر راه تکمیل آن وجود ندارد. 

این بازدید به دنبال دیدار و دعوت هفته گذشته استاندار البرز از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد چرا که در دیداری که صورت گرفت استاندار البرز اهمیت راه‌های البرز را تشریح کرده و بر ضرورت توجه ملی به راه های ملی استان تاکید داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.