رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری ۳۶۴ جلسه و اجرایی شدن ۷۱ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که صبح امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت در استانداری البرز برگزار شد گفت: تعداد ۳ هزار و ۴۹۹ پرونده در این ۳۶۴ جلسه تسهیل مطرح شده که از ۴ هزار و ۵۱۱ مصوبه کارگروه ۷۱ درصد آن اجرایی شده است.

وی افزود: ۳/۷ درصد مصوبات کارگروه مرتبط با تامین اجتماعی، ۵/۴ درصد امور مالیاتی و ۲۶/۲ درصد مربوط به دستگاههای خدمات رسان شامل ادارات گاز، برق، آب، محیط زیست، شهرداری ها و... است.

شاهمرادی سهم بخش بانکی را از مصوبات کارگروه ۶۴/۷ درصد دانست و تصریح کرد: تسهیلات سرمایه ثابت ۸/۶ درصد، تسهیلات سرمایه در گردش ۴۴٫۷ درصد و استمهال بدهی ۱۱/۴ درصد از مصوبات این کارگروه را به خود اختصاص داده اند.

رئیس سازمان صمت استان البرز در ادامه اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف این کارگروه حضور مدیران ارشد دستگاههای اجرایی در این جلسات الزامی بوده و دستگاه‌ها موظف به اجرایی کردن همه مصوبات این کارگروه هستند.

بنا به گفته این مقام مسئول بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، اختیارات کارگروه استانی ستاد تسهیل افزایش خواهد یافت و هیچگونه بهانه ای برای عدم اجرای مصوبات کارگروه از طرف دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.