مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز از تاریخ 8 خرداد ماه جاری لغایت ۳۱ تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی ضمن تشریح فرایند ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت اظهار داشت: از آنجایی که یکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت‌های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی است. بدین منظور هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می‌کند. 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنوارۀ کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب افرادی است که تلاش های آنها توانسته است تحول قابل توجهی بر صنعت پیرامون آنها ایجاد کند اظهار داشت : مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور می باشد که می توان از آن نام برد . 

خلیلی در ادامه افزود: کارآفرینان به منظور شرکت در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان می توانند برای ثبت نام از تاریخ 8 خرداد لغایت 31 تیر ماه 98 به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس اینترنتی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR  مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.