مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از آماده باش نیروهای امدادی برای خدمت رسانی به زائران حرم امام (ره) در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به همجواری حرم مطهر امام خمینی (ره) با محورهای مواصلاتی استان البرز هر ساله بخش زیادی از زائران حرم مطهر از طریق راه های البرز از جلمه آزادراه های قزوین- کرج و کرج- تهران و محور کرج، چالوس در این مراسم حضور می ‌یابند.

وی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده ، امسال نیز زائرانی از استان‌های مختلف شمالی، شمال غربی و غربی کشور از طریق استان البرز خود را به حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) می رسانند که هلال احمر برای تامین سلامت و امنیت این عزیزان، برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود دارد.

وی گفت : با ورود نخستین کاروان زائران، تمام نیروهای امدادی ما در حالت آماده باش قرار می گیرند و برنامه هایی برای همراهی و مشایعت این کاروان ها در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد : دیدار 50 نفر از جوانان برای بیعت با آرمان‌های امام راحل و دیدار با یادگار ایشان در جماران از برنامه های این ایام است.

چرخساز از برنامه های ویژه جمعیت هلال احمر در روز 14 خرداد اظهار نمود : با توجه به مکان تعیین شده درب شماره 3 در ضلع شرقی مرقد امام راحل ویژه استان البرز گفت : اعزام 17 نفر از پرسنل و نجاتگران ، یک دستگاه خودروی آمبولانس ، یک دستگاه خودروی کمک دار از برنامه های این جمعیت می باشد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده هر کاروانی که از نواحی دهگانه بسیج استان البرز به مرقد امام (ره) اعزام می‌شود با دو نجاتگر جمعیت هلال احمر با کیف امداد و کمکهای اولیه همراهی و مشایعت خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار داشت : همچنین علاوه بر پایگاه ‌های ثابت مستقر در محور های موصلاتی استان 3 پایگاه سیار ویژه این ایام از سوی این جمعیت در محور قزوین- کرج ، کرج -تهران ،جاده اشتهارد و جاده چالوس مستقر خواهند شد که در صورت لزوم وظیفه امداد رسانی به زائران را برعهده دارند.

چرخساز در پایان گفت : آماده باش نیروهای امدادگر هلال احمر با ورود نخستین کاروان به این البرز آغاز و تا زمان خروج کامل این عزیزان و بازگشت آنها به استان های مبدا ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.