استاندار البرز در دفتر خود پذیرای مسئولان خبرگزاری های ایرنا، ایلنا، ایسنا و پانا در استان بود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با جمعی از فعالان عرصه رسانه، گوش شنوای مسائل، موضوعات و دغدغه‌های آنها بود.

استاندار البرز رسانه‌ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی، پل مستحکمی میان مردم و مسئولان دانست و گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان البرز موظف به برنامه ریزی و سیاستگذاری برای امنیت، آرامش و رفاه جمعیت ۳ میلیون نفری استان هستم.

وی ادامه داد: از ابتدای مسئولیتم در البرز، دیدار چهره به چهره با مردم را جزو برنامه‌های اصلی خود دانسته و بر این باورم که می توان از این طریق با گرفتاری ها و مشکلات بطن جامعه آشنا شد و در راستای رفع آنها برنامه ریزی بهتری داشت.

شهبازی با اشاره به اینکه رسانه ها پل مستحکمی میان مردم و مسئولان هستند، گفت: رسالت رسانه اطلاع رسانی شفاف برای آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته است و از سوی دیگر باید مشکلات، موانع و نقدها را با دید حرفه ای و منصفانه و جدا از موضع گیری های منفعت طلبابه به گوش مسئولان برسانند.

وی با استقبال از این دیدار و حضور اصحاب رسانه در دفتر کارش، افزود: تمام قد از فعالان عرصه آگاهی بخشی حمایت می کنم و این دیدارها برای تحکیم ارتباط با رسانه به عنوان زبان گویای مردم، هر هفته ادامه خواهد داشت. 

استاندار البرز با بیان اینکه اکنون فضای همدلی، اتحاد و انسجام بین مجموعه مسئولان استان وجود دارد، اضافه کرد: در چنین شرایطی می توان برای رشد، عمران و آبادانی استان برنامه ریزی و اقدام کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: رسانه نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد چرا که می توانند در ایجاد بستری مطلوب برای فعالیت تمامی کاندیداها از هر طیف و گرایشی در چارچوب قانون، یاری‌گر مسئولان باشند.

استاندار البرز در پایان گفت: مردم حق دارند از اخبار روزانه دولت و نظام به  درستی آگاه شوند و این وظیفه خطیر بر دوش رسانه ها است.

در این نشست مسئولان خبرگزاری های ایلنا، ایرنا، ایسنا و پانا در استان البرز حضور داشتند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.