رئیس انجمن سینمای جوان البرز روز چهارشنبه در گفت با ایرنا اظهار داشت: نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه را شیرین عباسی و تدوین آن را آیدین میرزا بر عهده داشته‌اند.
محمد حسین عابدی افزود: در خلاصه این فیلم آمده گاهی وقت‌ها برای دوست داشتن یک نفر خودت را باید از خیلی چیزها محروم کنی.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آئین نامه تولید فیلم کوتاه در سال 98 اشاره و خاطر نشان کرد: رویکرد جدید انجمن سینمای جوانان ایران در تولید فیلم کوتاه با شرایط استاندارد و با هدف نهضت تولید محتوای فرهنگی، توجه به عرضه مناسب و تسهیل ارائه آثار در بازارهای هدف و با در نظر داشتن روش‌های روز دنیا است.
عابدی گفت: توجه به ارزش‌های دینی، ملی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرهنگ بومی و اقلیمی، مسائل تربیتی شامل مفاهیم قرآنی و اخلاقی، توجه به مسائل اجتماعی و اقتصادی شامل معضلات روز جامعه، خانواده، حقوق شهروندی، محیط زیست از اولویت های موضوعوی آثار تولیدی امسال است.
وی ادامه داد: همچنین اقتباس از آثار ادبی و تشویق جوانان به نوگرایی، توجه به جغرافیای شهری و محیطی محل زندگی فیلم سازان و توجه به سنت و آئین‌های غیر خرافی موجود در منطقه‌های مختلف از دیگر اولویت‌های موضوعی آثار تولیدی است که فیلم سازان نیاز است در تولید آثار خود به آن دقت داشته باشند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.