مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز، گفت: نجاتگران این جمعیت طی ۵۷ عملیات به ۱۸۴ نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در این خصوص گفت: مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ یکم الی ۳۱ اردیبهشت ماه نجاتگران البرزی در ۵۷ مورد عملیات ، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۳ مورد حوادث جاده ای، ۵ مورد کوهستان، ۵ مورد خدمات حضوری، یک مورد دریایی و ساحلی و ۳ نفر‌ صنعتی و کارگاهی بوده است.      

چرخساز اظهار داشت: در عملیات های ماه اخیر به ۱۸۴ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۱۵۷ نفر، کوهستان ۱۳ نفر، خدمات حضوری ۱۱ نفر، دریایی و ساحلی یک نفر و صنعتی و کارگاهی با ۲ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۹ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۴۲ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات این ماه ، ۷۰ تیم عملیاتی با استعداد ۱۹۱ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۰ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.