رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: باید به دانشجو به عنوان یک نیروی کارآفرین آموزش داده شود تا از فاز کارمندی خارج شده و در حوزه صنعت از یاد گرفتن مداوم دوری نکند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی ضمن ابراز خوشحالی از بروز برخی اتفاقات خوب در دانشگاه‌ها تصریح کرد:خوشبختانه بخش عمده‌ای از فارغ التحصیلان دانشگاه در حوزه صنایع، علاقه چندانی به کارمندی و پشت میزنشینی ندارند اما لازم است در دانشگاهها فرهنگی نهادیه شود تا دانشجوی دیروز و صنعتگر امروز هیچگاه از یاد گرفتن مداوم اجتناب نکند.

وی ضمن انتقاد از به روز نبودن برخی سرفصل های دانشگاهی در حوزه صنایع اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش بصورت مداوم به روز می شود متاسفانه روند بروزرسانی کتب دانشگاهی ما به کندی صورت می گیرد.

این مقام مسئول در رابطه با لزوم تعامل صنعت و دانشگاه، تصریح کرد: صنعت همیشه آماده پرداخت هزینه برای خلاقیت است و قطعا جایی که علم، پتانسیل تبدیل شدن به ثروت را داشته باشد صنعت آماده هزینه است.

شاهمرادی در خاتمه با اشاره به دستاوردهای صنعت در ایران اسلامی یادآور شد: برخی محدودیت ها در حوزه صنایع ما را مجبور کرد تا علم خود را گسترش داده و عمل را با جدیت دنبال کنیم که خروجی آن باعث شد تا ما امروز به عنوان یک قدرت صنعتی در برخی تولیدات جهان شناخته شده و در در رده بهترین ها قرار می گیریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.