معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تاکید بر لزوم انسجام و همکاری سایر دستگاه‌ها در توسعه فضای علمی و فرهنگی، گفت: با توجه به آمار روبه رشد جمعیت دانش‌آموزان استان، ضرورت دارد در افزایش جذب نیروی انسانی اهتمام ورزید.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور با تاکید بر اهمیت توسعه دانشگاه فرهنگیان در استان البرز افزود: با توجه به آمار روبه رشد جمعیت دانش آموزان استان البرز ضرورت دارد در افزایش جذب نیروی انسانی اهتمام ورزید.  

وی گفت: رسالت تعلیم نیروهای آموزش و پرورش بر عهده دانشگاه فرهنگیان است. بنابراین باید همراه و پشتیبان این دانشگاه بود تا در انجام ماموریت اصلی این دانشگاه که همان آگاهی بخشی و پرورش انسانیت است توفیق یابد.

وی در ادامه به دانشگاه پیام نور نیز اشاره کرد و افزود: فلسفه تشکیل دانشگاه پیام نور، حمایت از افراد شاغل و همچنین راه گشایشی برای افراد کم بضاعت برای ادامه تحصیلات عالیه است بنابراین در توسعه علمی و فرهنگی استان ضرورت دارد تا به هر دو دانشگاه توجه ویژه شود .

درویش پور عنوان کرد: توقعات و انتظارات مردم از مسئولین استان به عنوان نماینده دولت برطرف کردن مسائل و مشکلات و رشد و توسعه استان البرز است بنابراین ضرورت دارد تا تمامی دستگاه های اجرایی استان با اتحاد و انسجام در حل مشکلات استان مصمم باشند. 

لازم به توضیح است که در این جلسه موضوع واگذاری اراضی به دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان مقرر شد که دانشگاه پیام نور برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.