رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از صنعتگران، کارآفرینان، تجار و فعالان اقتصادی خواست تا در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی ـ قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی در سامانه 'حامی' ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور تعامل نظام‌مند و مستمر قوه قضائیه با فعالان بخش خصوصی برای اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و سایر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه سامانه‌ای را تحت عنوان 'حمایت از فعالین اقتصادی' (حامی) راه اندازی کرده است.

شاهمرادی افزود: حمایت‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات حقوقی ـ قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی، از جمله اهداف راه اندازی سامانه 'حامی' است.

رئیس سازمان صمت استان البرز تصریح کرد: تمامی فعالان اقتصادی و صنعتگران استان البرز می‌توانند با مراجعه به سامانه 'حامی' به نشانی hami.adliran.ir نسبت به ثبت نام و دریافت خدمات حمایتی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه اقدام نمایند.

شاهمرادی درباره اهدف راه اندازی این سامانه گفت: ارتقا امنیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری و صادرات با هدف توسعه اشتغال، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها، انتقال تجربیات در جهت پیشگیری از بیکاری و به تبع آن وقوع جرم از مهمترین اهداف این سامانه به‌شمار می‌ رود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.