جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی "تعامل" را فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی عنوان کرد و انتظارات و خواسته های به حق فعالان عرصه روابط عمومی را از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حسین رحمانیان با تاکید بر اینکه موفقیت هر سازمانی در گرو فعالیت حرفه ای مدیران روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، اظهار داشت: هر موفقیتی نیازمند زیرساختهایی است که تامین آنها در گرو نگاه ویژه مدیران ارشد سازمان به  مجموعه روابط عمومی آن دستگاه است.

وی یادآور شد: با توجه به خدمات دولت تدبیر و امید به مردم و لزوم اطلاع رسانی گسترده تر از دستاوردهای دولت و تاکید دبیر شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر ضرورت پرداختن به 3 اصل مهم؛  شفافیت، پاسخگویی و بروز بودن در انجام امور، لزوم فراهم سازی بستر اطلاع رسانی مناسب به منظور تنویر افکار عمومی از طریق روابط عمومی ها بیش از پیش وجود دارد.

رحمانیان در ادامه سخنان خود به تشریح انتظارات روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان از مدیران ارشد دستگاه ها پرداخت و خطاب به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گفت: شایسته است برای تحقق امور یاد شده؛ روابط عمومی ها ضمن برخورداری از جایگاه اداری مناسب، امکان ارتباط مستقیم و هماهنگی امور مربوطه را با بالاترین مقام دستگاه داشته باشند. همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در انجام امور، تامین فضای اداری شایسته و تهیه تجهیزات نوین و بروز ارتباطی به عنوان ملزومات اولیه برای موفقیت روابط عمومی ها و کیفیت بخشی به ایفای نقش آنها مورد تاکید ماست.

وی همچنین همراهی و حضور مسئول روابط عمومی در رخدادهای مهم اداری، جلسات، بازدیدها، جلسات شورای معاونان و ... به  عنوان مشاور مدیر عالی هر دستگاه اجرایی را از جمله اموری عنوان کرد که مورد تاکید فعالان این عرصه است.    

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.