محمد دلاوریان شامگاه پنجشنبه در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز که در سالن شهیدان نژاد فلاخ کرج برگزار شد، اظهار داشت: تحقق تعهدات خیرین مدرسه ساز در جشنواره های خیرین مدرسه ساز یک افتخار است و جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به اینکه هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز از بهمن تا خرداد ماه در کشور برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با هدف تکریم از خیرین نیک اندیش، توسعه و ترویج مشارکت خیرین در جامعه انجام می شود.
وی بیان داشت: در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز البرز، 14 باب فضای آموزشی با 545 کلاس درس در زیربنای 18 هزار متر مربع و همچنین 17 هزار متر زمین اهدا کردند.
وی یادآورشد: خیرین مدرسه ساز البرز در این جشنواره 57 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در مناطقی که از استان که نیاز به فضای آموزشی جدید دارند، متقبل شدند.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در البرز 99 پروژه معادل 950 کلاس درس راساخته و تکمیل کرده اند، اضافه کرد: این فضاهای آموزشی در 110 هزار متر مربع زمین احداث شد ه است که بیانگر این واقعیت مهم است که حرف خیرین نیک اندیش با عمل یکی است.
دلاوریان در ادامه به کارآفرینی خیرین مدرسه ساز در امر مقدس مدرسه سازی پرداخت و افزود: به ازای هر مدرسه ای که ساخته می شود، 50 حرفه ایجاد و 2 هزار نفر به صورت مستمر و غیر مستمر مشغول بکار می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امسال خیرین 22 پروژه دارند که هزار شغل آماده می کند.
وی تاکید کرد: هر مدرسه ای که 30 درصد آن به صورت خیری تامین شود، 70 درصد مابقی هزینه تکمیل آن از محل اعتبارات ملی تامین می شود.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.