استاندار البرز گفت: در راستای اشتغال البرز، متعهد به ایجاد 43 هزار شغل در سال 98 شده ایم که عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان، تاثیر بسزایی در تحقق این امر دارد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان با اشاره به اینکه این اداره نقش اثرگذار و بی‌بدلیلی در سال رونق تولید دارد، افزود: حدود هزار کارشناس در این اداره، خدمات لازم را به حدود 100 هزار مودی البرزی ارائه می دهند.

وی ادامه داد: یکی از محورترین ادارات استان که می‌تواند برای واحدهای تولیدی، اصناف، واحدهای خدمات رسان و ... و در عمران و آبادانی استان تاثیر بسزایی داشته باشد، امور مالیاتی است.

شهبازی با بیان اینکه سال 97 درآمد ارزش افزوده البرز 400 میلیارد تومان بوده است، گفت: این اعتبار برای عمران و آبادانی استان به شهرداری ها، دهیاری های، سلامت و... در البرز اختصاص داده شد که در مجموع 90 درصد درآمدهای استان از محل مالیات ها تامین می شود.

وی افزود: 97 درصد سطح انتظاری که سیستم مالیاتی کشور داشته در بحث درآمد -هزینه ای در استان محقق شده که این توفیق جای خرسندی دارد.

وی با بیان اینکه سال 98 سال بسیار مهمی در حوزه اقتصاد است، گفت: فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و ایجاد اشتغال باید در البرز با جدیت و عزمی راسخ، عملیاتی شود.

شهبازی افزود: در راستای اشتغال البرز، متعهد به ایجاد 43 هزار شغل در سال 98 شده ایم که عملکرد این اداره تاثیر بسزایی در تحقق این امر دارد.

وی افزود: مدیرکل امور مالیاتی البرز عضو مهمی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است که با تعامل مجموعه ستاد در صورت بروز مانعی در حوزه مالیاتی واحدهای تولیدی بر اساس دستور رئیس‌جمهور، نسبت به تقسط و یا استمهال مالیات واحدهای تولید، صنعتی، کشاورزی و ... اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.