سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: اواخر اسفند ماه سال گذشته، مرکز پیام 110 البرز گزارشی مبنی بر تیراندازی 2 نفر راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت یک خانم و فرزندش در منطقه خرمدشت کرج دریافت کرد که موضوع به صورت ویژه در دستور کارقرارگرفت.
وی اضافه کرد: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی صحنه حادثه مطلع شدند که افراد ناشناسی به محل زندگی این خانواده مراجعه و پس از اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشینکف به سرعت متواری شدند.
محمدیان گفت: دراین تیراندازی به کسی آسیب وارد نشداما پرونده مقدماتی در کلانتری تشکیل و به دستور مقام قضایی برای اقدامات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس احتمال داده شد که عوامل تیراندازی افرادی بودند که چند روز قبل از حادثه با پسر خانواده بر سر یک موضوع خانوادگی مشاجره داشته و وی را تهدید به قتل کردند.
رئیس پلیس استان البرز اظهار داشت: بررسی های بیشتر نشان داد که این افراد پس از تیراندازی به سمت مادر و فرزند ، منزل خود را تخلیه و به محل نامعلومی نقل مکان کرده اند.
محمدیان گفت: در این مدت اقدامات پلیسی همچنان در زمینه شناسایی عاملان تیراندازی ادامه داشت و تمام مناطق احتمالی که متهمان به آن جا گریخته بودند مورد رصد و تحت کنترل پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود : با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز مخفیگاه متهمان در حصارک کرج شناسایی و در یک عملیات ضربتی این افراد روز گذشته دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان چند عدد فشنگ ، یک قبضه قمه و یک دستگاه شوکر کشف شد .
وی یادآور شدکه متهمان در بازجویی های مقدماتی ابتدا منکر هر گونه تیراندازی شدند اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و علت تیراندازی را درگیری با پسر خانواده و تهدید وی به قتل عنوان کردند .
وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در بحث امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد و با برهم زدن نظم عمومی و ایجاد جو نا امنی به شدت برخورد خواهد کرد .
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.