معاون استاندار البرز گفت: یکی از ماموریت‌های مهم ما در البرز پیگیری اهداف و دستورات استاندار البرز است چراکه وی براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید به تحقق اهداف نظام در البرز می پردازد.

به گزارش ایلنا، علی درویش‌پور در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، گفت: توفیق در نیل به اهداف سازمان در گرو تلاش‌های مدیران و کارکنان ساعی، مصمم و پرانرژی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: واکنش مناسب در موقعیت‌های اضطراری و عملکرد مناسب نسبت به شرایط مختلف از ویژگی‌های کارکنان خوب یک مجموعه است.

درویش‌پور با بیان اینکه مدیران برای ارزیابی و پویایی کارکنان باید شاخص تعریف کنند، گفت: براین اساس هدف گذاری صحیحی صورت می گیرد و مجموعه با راهبردهای تعیین شده، حرکت می کنند.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های مهم ما در البرز پیگیری اهداف و دستورات استاندار محترم البرز است چراکه وی بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید به تحقق اهداف نظام در البرز می پردازد.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: ما به‌عنوان مدیران و مسئولان استانداری البرز مسئولیت خطیری بر عهده داریم که باید با بهترین عملکرد، الگوی سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در تلاش، اتحاد و انسجام باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما به‌عنوان مدیران استانداری باید نظارت و پیگیری امور را به جد در دستور کار داشته باشیم، عنوان کرد: مکاتبات اداری باید کارشناسانه و فنی همراه با پیگیری‌های دقیق و مجدانه باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.