سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته گذشته طی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی از سوی پلیس راهور البرز درخصوص دستگیری یک کلاهبردار مامورنما موضوع به صورت ویژه دردستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با پیگیری های ویژه پلیس مشخص شد که 2خانم با ارائه گزارشیمبنی براینکه فردی خود را نظامی معرفی کرده و با این ادعا که می تواند مبلغ خلافی وسیله نقلیه آنها را کاهش دهد ، از آن ها درمجموع مبلغ 25 میلیون ریال دریافت کرده که ماموران راهور البرز درکمترین زمان شخص مورد نظر را شناسایی و دستگیرکردند.
سردار محمدیان افزود: متهم با مشاهده شکات لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که از این 2 ذخانم مبالغی را دریافت کرده که درهمان حین شاکی دیگری نیز شناسایی شد.
وی گفت: شاکی دیگر در اظهاراتش بیان داشت که نامبرده با معرفی خود به عنوان یک فرد نظامی ، با قول دریافت وام کم بهره با اقساط بلند مدت مبلغ
پنج میلیون ریال از وی دریافت کرده و دیگر پاسخگوی تلفن او نمی باشد.
محمدیان خاطرنشان کرد: بیشترین جرائم متهم درشهرستان فردیس باشیوه اخذ وام کم بهره، کم کردن خلافی خودرو و برخی انجام امورات اداری بوده که تاکنون 15 شاکی در این رابطه شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی البرز یادآورشد:افرادی که توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته برای طرح شکایت خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.