زهرا گیتی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج با اشاره به شعار این موسسه باعنوان ساختن ایرانی عاری از تبعیض و فقر فرهنگی اظهار داشت: این موسسه فعالیت رسمی خود را از سال 1384 با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز و داشتن مجوز آغاز کرد.
وی بیان داشت: اجرای طرح حمایت از تحصیل از دیگر خدمات این موسسه با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت مستعد است و همواره می کوشیم تا سایه تبعیض را از سر فرزندانمان پاک کنیم، تا تمام دانش آموزان مستعد این مرز و بوم برای تحصیل از تجهیزات و امکانات استاندارد و ایمن برخوردار باشند.
وی یادآورشد: این موسسه با حمایت خیران تاکنون موفق به اهدای 2 هزار و 800 دستگاه رایانه در قالب 'طرح تعمیر و ارتقاء رایانه های مستعمل ' به مدارس شهرستان های محروم شده است.
وی با بیان اینکه مهرگیتی موسسه‌ای غیر دولتی و نیکوکارانه است ، خاطرنشان کرد: ماموریت این موسسه خیریه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی و فرهنگی به‌خصوص ساخت مدرسه در مناطق محروم و نیازمند و همچنین حمایت مادی، معنوی و فرهنگی از دانش‌آموزان مستعد و محروم در مناطق مختلف کشور است.
وی ادامه داد: فراخوان ساخت مدارس آسیب‌دیده از سیل در استان هایی چون گلستان ، لرستان و خوزستان در این موسسه در قالب کمپین از نو میسازیم نیز انجام شده است.
گیتی نژاد گفت: در استان های مختلف کشور از جمله البرز نیاز به احداث فضای آموزشی در مناطق محروم است و همانند گذشته این موسسه می کوشد در تامین کلاس درس برای دانش آموزان در این استان سهم داشته باشد تا شاهد لبخند مهربان دانش آموزان در مدارس خیرساز باشد.
وی تاکید کرد: البرز بالاترین تراکم و رشددانش آموزی، مدارس دوشیفته و نیازمند به تخریب ، بازسازی و مقاوم سازی را در کشور دارد که این وضعیت نامناسب نیاز به مشارکت مردم با هر توان مالی دارد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.