به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان المپیاد درون مدرسه ای دبیرستان دوره اول متوسطه حجاب در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج به مناسبت هفته نکوهداشت معلم ، اظهار داشت: نقش معلمان در جامعه بی بدیل است که در جامعه باید به جایگاه رفیع آن پرداخته شود.
وی با اشاره به اینکه نقش معلمان ، نقش انبیاء است ، خاطرنشان کرد: معلمان رسالت خطیری بر دوش دارند چون نسل آینده را تربیت می کنند.
وی بیان داشت : نمایندگان مجلس در تصویب طرح ها و برنامه هایی که به مجلس می آید، موافقان و مخالفان زیادی وجود دارد اما در مورد معلمان اینگونه نیست.
وی یادآورشد: در چند سال گذشته ، خواسته یا ناخواسته معلمان فشارهای زیادی را تحمل می کنند که برای کاهش آن دولت و مجلس باید به این قشر که تولید کننده اندیشه در جامعه هستند، اهمیت ویژه ای قائل شوند.
وی با بیان اینکه مجلس در حمایت از معلمان فعالیت های خوبی در بخش بودجه، سنوات ، رتبه بندی معلمان ولوایح انجام داده است، اضافه کرد: برای کاهش مشکلات معلمان باید برنامه ریزی بیشتر ی شود تا کرامت معلمان حفظ شود.
وی به مطالبات معلمان در جامعه پرداخت و عنوان کرد: خواسته های آنان به حق است اما همه مشکلات در زمان کوتاه قابل حل نیست.
کولیوند ادامه داد: دانش آموزان نیز برای حفظ سلامت جسم و روح خود ورزش کنند و برای تقویت حافظه به قرائت قرآن همراه با خواندن معنی آیات آن بپردازند.
وی به دانش آموزان توصیه کرد، احترام به والدین و معلمان را فراموش نکنند و به کسب علم و مهارت های زندگی نگاه دقیق داشته باشند.
در این آیین با اهدا لوح و مدال از دانش آموزان ومعلمان تجلیل شد.
استان آموزش و پرورش 460 هزار دانش آموز و 25 هزار و 500 معلم دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.