به گزارش ایرنا، نادعلی کرمیار روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت مقام معلم که از سوی بسبج فرهنگیان استان البرز در کانون فرهنگی ورزشی شهید سبحانی کرج برگزار شد، افزود: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای میهن و انقلاب ایثارگری کردند تا ملت ایران در امنیت و آرامش زندگی کنند.
وی بیان داشت: باید در حمایت از انقلاب به گونه ای عمل کنیم که ارزش ها و دستاوردهای انقلاب حفظ شود و دشمنان ناامید و ناکام بمانند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به ارزانی به دست نیامده است که اجازه دهیم آسیب ببیند.
این پدر شهید گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا بخشی از دین خود را به امام و شهدا ادا کنیم.
وی با بیان اینکه تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران بی رحمانه است، ادامه داد: ملت ایران در راه پیروزی ، استقلال و خودکفایی و رشد و تعالی ایران در عرصه های مختلف سختی فراوان کشیده اند و هزاران شهید تقدیم کرده اند.
کرمیار عنوان کرد: باید در کلاس درس شهدا درس مقاومت و ایثار را مرور کنیم تا به یاد آوریم برای به ثمر رسیدن انقلاب چه تلاش هایی صورت گرفته است.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز نیز گفت: اگر نگاهی به آموزه‌های قرآنی بیندازیم در می‌یابیم یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این کتاب مقدس توجه به فلسفه معلمی است.
مجتبی آمرکاشی اظهار داشت: معلمان علاوه بر اینکه به زیور علم و دانایی زینت یافته‌اند از ارزش والای عشق به دانش‌آموزان و فرزندان این سرزمین برخوردار هستند.
وی یادآورشد: رسالت معلم انسان‌سازی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان است.
وی خاطرنشان کرد: توسعه در همه ابعاد نیازمند آگاهی است که این مهم را قشر فرهنگی جامعه پیگیری می‌کنند.
آمر کاشی از شهید والامقام محمد کرمیار به عنوان یکی از معلمان شهید دوران دفاع مقدس در البرز یاد کرد و افزود: این معلم شهید بعد از مدت 2 سال حضور مداوم و فعال در جبهه ها سرانجام در 18 اسفند ماه 62 در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل گشتند و پیکرشان هنوز باز نگشته است.
در این آیین از پدر شهیدان کرمیار با اهدا تابلو فرشی که تصویر سه فرزند شهیدش بر آن نقش بسته بود تجلیل شد.
18 فرهنگی بسیجی نمونه استان البرز نیز در این آیین با اهدا لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار و 500 معلم شاغل دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.