سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود:پرونده این متهم فراری چندی پیش به پلیس آگاهی استان البرز تحویل شد که بررسی ها نشان داد که متهم با جعل مدارک هویتی خود را وکیل یا مرتبط با مشاِغل مهم دولتی معرفی کرده است .
وی اضافه کرد: با بررسی کارشناسی و کاراگاهان پلیس آگاهی استان البر روز گذشته متهم با یک دستگاه خودروی سمند در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و مورد تعقیب قرارگرفت.
نادربیگی خاطرنشان کرد که راننده به محض اطلاع ازحضور پلیس قصد فرار داشت که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک گلوله به لاستیک خودرو آن را متوقف و متهم دستگیر شد.
وی افزود: متهم دربازجویی اولیه خود با تمارض به بیماری ازماموران درخواست دیدار با همسرش را کرد که با هوشیاری ماموران مشخص شد که قبل از دستگیری و حین فرار کیف حاوی مهر و اسناد جعلی ، تعداد 57 سکه بهار آزادی و مبلغ 280 میلیون ریال وجه نقد را به بیرون از خودرو پرتاب کرده است .
نادربیگی اظهار داشت: به بهانه بیماری و کسب اجازه از پلیس در محدوده بیرون فضای انتظامی نشانی کیف و اسناد را به همسرش اطلاع دهد اما پلیس این مجال را از وی گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت که در تحقیقات بیشتر پلیس مشخص شد که متهم از جاعلان سابقه دار است و اواخر اسفند سال گذشته با تمارض به بیماری در حال انتقال به بیمارستان اقدام به فرار کرده است.
وی افزود: پرونده این متهم کلاهبردار که خود را به عنوان وکیل ،استاد دانشگاه ،مدیر شرکت های دولتی و غیره معرفی کرده و با این شیوه از افراد متعددی کلاهبرداری است تا مشخص شدن سایر جرایم وی و شناسایی مالباختگان در حال رسیدگی است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.